Časté dotazy

Jak uplatním dopravu zdarma?

U všech objednávek nad 1000 Kč je možnost uplatnit dopravu zdarma v rámci České republiky. Na Slovensko je doprava zdarma nad 1200 Kč (Zásilkovna).

Posíláte i na Slovensko?
Ano, objednávky posíláme i na Slovensko.

Posíláte na Slovensko i formou dobírky?
Na Slovensko je možná pouze platba předem.

Jaká společnost doručuje objednávky?
Pro doručení si můžete zvolit společnost GLS, Zásilkovna, DPD.

Nabízíte vzorečky i k dekorativní kosmetice?
Ano, vzorečky máme ke všem, make-upům, podkladovým bázím a korektorům.

Nabízíte vzorečky i k pečující kosmetice?
Ano, ale jen k omezenému sortimentu.

Posíláte i do cizích zemí EU?
Ano, zasíláme po celé Evropě a USA.

Jak Vás mohu kontaktovat?
Buď na tel.: +420 602 322 773 nebo e-mail info@wonderful.cz nebo osobně na adrese: Wonderful, Elišky Krásnohorské 12, Praha 1, 110 00.

Je vaše kosmetika testována na zvířatech?
Ne, veškeré přípravky, které nabízíme, nejsou testované na zvířatech.

Je vaše kosmetika vhodná i pro vegany?
Ano, u nás najdete mnoho přípravků vhodných pro vegany.

Máte nějaký VIP program pro věrné zákazníky?
Ano, pokud u Nás nakoupíte za 6000 Kč, tak se stáváte Náš VIP zákazník.

Musím se někde do VIP programu registrovat?
Nemusíte. Pokud u nás nakupujete přes e-shop, tak jakmile dosáhnou vaše objednávky 6000 Kč, stáváte se automaticky naším VIP zákazníkem.

Jak poznám, že jsem VIP zákazník?
Budete informováni prostřednictvím e-mailu.

Jaké jsou výhody VIP programu?
Jakmile dosáhnete v objednávkách celkové hodnoty 6.000 Kč, obdržíte e-mail s vaším osobním kódem, který Vám zaručí 10 % slevu na vaše nákupy na našem e-shopu. Sleva 10 % platí navždy!

Sleva ve VIP programu platí na vše?
Ano, 10 % sleva platí na vše co nabízíme, kromě přípravků, které jsou aktuálně ve slevě či akci.

Musím se někde registrovat do Věrnostního programu?
Ano, na levé straně našich stránek je lišta s věrnostním programem, kde najdete podmínky programu a rovnou se tam můžete zaregistrovat. Bez registrace nemůžete sbírat body a ty poté uplatňovat jako slevu na nákup.

Máte kosmetiku vhodnou i do kosmetických salonů?
Ano, naše prémiové značky jsou vhodné i do kosmetických salonů.
Pokud máte zájem o přípravky do vašeho salonu, kontaktujte nás na info@wonderful.cz a zašleme Vám VOC.

Přišlo mi poškozené zboží. Co mám dělat?
Pokud Vám přijde poškozený přípravek, tak ihned poškozený přípravek vyfoťte a pošlete na e-mail info@wonderful.cz foto, číslo vaší objednávky a problém. My Vás následně kontaktujeme a popřípadě přípravek vyměníme. Pokud při předání kurýrem uvidíte poškozený či mokrý balíček, tak odmítněte jeho převzetí.

Objednal/a jsem si přípravky, ale chci je vrátit ve 14 denní lhůtě. Co mám dělat? Jaké jsou podmínky?
Podle zákona máte právo do 14 dní (počítá se i den oznámení mailem či telefonicky) od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. U nás máte lhůtu na vrácení bez udání důvodů prodlouženou na 30 dní. Pokud se tak rozhodnete, napište nám na e-mail info@wonderful.cz či zavolejte na tel.: +420 602 322 773 a zboží zašlete na adresu: obchod Wonderful, Elišky Krásnohorské 12, Praha 1, 110 00. Pokud vše bude v pořádku po obdržení zboží, Vás kontaktujeme a peníze za zboží vrátíme. U kosmetiky je důležité při vrácení do 14 dní po zakoupení, aby byla neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu. Pakliže je kosmetický přípravek použit či odzkoušen, zaniká právo na vrácení peněz.

Garance vracení peněz, co to znamená?
Pokud do 30 dnů nám vratíte nepoužitý a neotervřený přípravek, vrátíme vám zpět celou částku. Pokud přípravek byl použit či otevřen, ale nevyhovoval vám, vratíme vám adekvátní částku v poukazu na nákup na našem e-shopu.

Jak mohu platit?
Můžete zvolit platbu bankovním převodem, kartou, dobírkou.