Časté dotazy

Jak uplatním dopravu zdarma?

U všech objednávek nad 1000 Kč je možnost uplatnit dopravu zdarma.

Posíláte i na Slovensko?
Ano, objednávky posíláme i na Slovensko. Nyní zasiláme po celé EU.

Posíláte na Slovensko i formou dobírky?
Ano i na Slovensko zasíláme na dobírku.

Jaká společnost doručuje objednávky?
Objednávky doručuje kurýrní služba GLS a Zásilkovna.

Nabízíte vzorečky i k dekorativní kosmetice?
Ano, nově vzorečky máme ke všem rtěnkám, make-upům, podkladovým bázím a korektorům.

Nabízíte vzorečky i k pečující kosmetice?
Ano, ale jen k omezenému sortimentu.

Posíláte i do cizích zemí EU?
Ano, zasiláme například i do Německa, Rakouska, Polska a Slovenska.

Jak Vás mohu kontaktovat?
Buď na tel.: +420 602 322 773 nebo e-mail info@wonderful.cz nebo osobně na adrese: Wonderful, Elišky Krásnohorské 12, Praha 1, 110 00.

Je vaše kosmetika netestována na zvířatech?
Ano, veškeré přípravky, které nabízíme, nejsou testované na zvířatech.

Je vaše kosmetika vhodná i pro vegany?
Ano, u nás najdete mnoho přípravků vhodných pro vegany.

Máte nějaký zákaznický program pro věrné zákazníky?
Ano, pokud u Nás nakoupíte za 6000 Kč, tak se stáváte Náš VIP zákazník.

Musím se někde do zákaznického programu registrovat?
Nemusíte. Pokud u nás nakupujete přes e-shop, tak jakmile dosáhnou vaše objednávky 6000 Kč, stáváte se automaticky naším VIP zákazníkem.

Jak poznám, že jsem VIP zákazník?
Budete informováni prostřednictvím e-mailu.

Jaké jsou výhody zákaznického programu?
Jakmile dosáhnete v objednávkách celkové hodnoty 6.000 Kč, obdržíte e-mail s vaším osobním kodem, který Vám zaručí 10% slevu na vaše nákupy jak na e-shopu, tak u nás v kamenné prodejně. Sleva 10% platí navždy!
Dále se můžete zúčastňovat speciálních akcí, které připravujeme např. líčení zdarma + konzultace.

Sleva v zákaznickém programu platí na vše?
Ano, 10% sleva platí na vše co nabízíme, kromě přípravků, které jsou aktuálně ve slevě.

Máte kosmetiku vhodnou i do kosmetických salonů?
Ano, naše prémiové značky jsou vhodné i do kosmetických salonů.
Pokud máte zájem o přípravky do vašeho salonu, kontaktujte nás na info@wonderful.cz a zašleme Vám VOC.

Přišlo mi poškozené zboží. Co mám dělat?
Pokud Vám přijde poškozený přípravek, tak ihned poškozený přípravek vyfoťte a pošlete na e-mail info@wonderful.cz foto, číslo vaší objednávky a problém. My Vás následně kontaktujeme a popřípadě přípravek vyměníme. Pokud při předání kurýrem uvidíte poškozený či mokrý balíček, tak odmítněte jeho převzetí.

Objednal/a jsem si přípravky, ale chci je vrátit ve 14 denní lhůtě. Co mám dělat? Jaké jsou podmínky?
Podle zákona máte právo do 14 dní (počítá se i den oznámení mailem či telefonicky) od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. U nás máte lhůtu na vrácení bez udání důvodů prodlouženou na 30 dní. Pokud se tak rozhodnete, napište nám na e-mail info@wonderful.cz či zavolejte na tel.: +420 602 322 773 a zboží zašlete na adresu: obchod Wonderful, Elišky Krásnohorské 12, Praha 1, 110 00. Pokud vše bude v pořádku po obdržení zboží, Vás kontaktujeme a peníze za zboží vrátíme. U kosmetiky je důležité při vrácení do 14 dní po zakoupení, aby byla neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu. Pakliže je kosmetický přípravek použit či odzkoušen, zaniká právo na vrácení peněz.

Garance vracení peněz, co to znamená?
Pokud do 30 dnů nám vratíte nepoužitý a neotervřený přípravek, vrátíme vám zpět celou částku. Pokud přípravek byl použit či otevřen, ale nevyhovoval vám, vratíme vám adekvátní částku v poukazu na nákup na našem e-shopu.

Jak mohu platit?
Můžete zvolit platbu bankovním převodem, kartou, dobírkou a nově i TWISTO (platba za 14 dní).