Doprava a platba

Ceny dopravy a platby

U všech objednávek nad 1000 Kč je možnost uplatnit dopravu zdarma!

Způsoby doručení

Kurýr GLS 96 Kč

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti GLS
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • Dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: https://gls-group.eu/CZ/cs/ v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email.
  • Společnost GLS nabízí možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku
  • Nejčastější dotazy naleznete zde
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde. Reklamační řád GLS je přístupný zde.

Zásilkovna 78 Kč

  • Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • Standardní dodání do 2 pracovních dnů
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
  • Maximální hodnota objednávky na dobírku je 20 000 Kč
  • Více informací naleznete zde

Možnosti plateb

Platební kartou předem (online přes internet)

  • Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
  • Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
  • Nebaví Vás vyplňovat platební údaje? Jednoduše si při příštím nákupu uložte platební kartu kliknutím na Zapamatovat kartu pro příští nákup. Vaše platební údaje se uloží jako zabezpečená informace v naší platební bráně a při příštím nákupu si už jenom vyberete, kterou kartou chcete zaplatit bez zdlouhavého vyplňování požadovaných informací. Naši zaměstnanci nemají k těmto citlivým informacím přístup. Vaše uložené platební karty je možné spravovat ve vašem účtu v záložce Moje platební karty.

Bankovním převodem

  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Fio banky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí.
  • Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Dobírkou

  • Nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží kurýrovi nebo na vybraném výdejním místě (Zasilkovna.cz).

Twisto Pay

  • Nakupte na Wonderful tak, jak jste zvyklí.
  • V košíku vyberte jako způsob platby Twisto.
  • Informace k platbě obdržíte emailem.
  • Objednávka bude odeslána okamžitě.
  • Na platbu máte 14 dní ode dne doručení.

Jak zaplatit Twisto fakturu?

  • bankovním převodem
  • on-line platební kartou
  • naskenováním QR kódu faktury v mobilní aplikaci vaší banky
  • v hotovosti na pobočkách České pošty či terminálech Sazka

Více informací se dozvíte na stránkách provozovatele www.twisto.cz.
Servisní zákaznická linka Twisto: každý všední den od 9:00 do 20:00 na čísle 222 70 33 33 nebo na e-mailu dotaz@twisto.cz. Twisto je k dispozici pouze osobám starším 18 let. Poskytovatelem služby je Twisto payments a. s., IČ 016 15 165, se sídlem Praha 1 – Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 118 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085.