Časté dotazy

Jak uplatním dopravu zdarma?

U všech objednávek nad 1200 Kč je možnost uplatnit dopravu zdarma v rámci České republiky. Na Slovensko je doprava zdarma nad 1200 Kč (Zásilkovna).

Posíláte i na Slovensko?
Ano, objednávky posíláme do všech zemí EU včetně Slovenska.

Posíláte na Slovensko i formou dobírky?
Ano, ale pouze při zvolení dopravy kurýrem.

Jaká společnost doručuje objednávky?
Pro doručení si můžete zvolit společnost GLS, Zásilkovna, DPD a další.

Nabízíte vzorečky i k dekorativní kosmetice?
Ano, vzorečky máme ke všem, make-upům, podkladovým bázím a korektorům.

Nabízíte vzorečky i k pečující kosmetice?
Ano, ale jen k omezenému sortimentu.

Posíláte i do cizích zemí EU?
Ano, zasíláme po celé Evropě a USA.

Jak Vás mohu kontaktovat?
Buď na tel.: +420 602 322 773 nebo e-mail info@wonderful.cz nebo osobně na adrese: Wonderful, Malátova 715/5 ,150 00, Praha 5.

Je vaše kosmetika testována na zvířatech?
Ne, veškeré přípravky, které nabízíme, nejsou testované na zvířatech.

Je vaše kosmetika vhodná i pro vegany?
Ano, u nás najdete mnoho přípravků vhodných pro vegany.

Máte nějaký VIP program pro věrné zákazníky?
Ano, pokud u Nás nakoupíte za 6000 Kč, tak se stáváte Náš VIP zákazník.

Musím se někde do VIP programu registrovat?
Nemusíte. Pokud u nás nakupujete přes e-shop, tak jakmile dosáhnou vaše objednávky 6000 Kč, stáváte se automaticky naším VIP zákazníkem. Od 1.7.2021 do VIP programu nepřijímáme nové členy, pro nové zákazníky VIP program zcela nahrazuje nový Loyalty Program. 

Jak poznám, že jsem VIP zákazník?
Budete informováni prostřednictvím e-mailu.

Jaké jsou výhody VIP programu?
Jakmile dosáhnete v objednávkách celkové hodnoty 6.000 Kč, obdržíte e-mail s vaším osobním kódem, který Vám zaručí 10 % slevu na vaše nákupy na našem e-shopu. Sleva 10 % platí navždy!

Sleva ve VIP programu platí na vše?
Ano, 10 % sleva platí na vše co nabízíme, kromě přípravků, které jsou aktuálně ve slevě či akci.

Musím se někde registrovat do Loyalty programu?
Ano, na levé straně našich stránek je lišta s věrnostním programem "Loyalty Program", kde najdete podmínky programu a rovnou se tam můžete zaregistrovat. Bez registrace nemůžete sbírat body a ty poté uplatňovat jako slevu na nákup.

1 Bod získáte za každou utracenou 1 Kč bez DPH.

Máte kosmetiku vhodnou i do kosmetických salonů?
Ano, naše prémiové značky jsou vhodné i do kosmetických salonů.
Pokud máte zájem o přípravky do vašeho salonu, kontaktujte nás na info@wonderful.cz a zašleme Vám VOC.

Přišlo mi poškozené zboží. Co mám dělat?
Pokud Vám přijde poškozený přípravek, tak ihned poškozený přípravek vyfoťte a pošlete na e-mail info@wonderful.cz foto, číslo vaší objednávky a problém. My Vás následně kontaktujeme a popřípadě přípravek vyměníme. Pokud při předání kurýrem uvidíte poškozený či mokrý balíček, tak odmítněte jeho převzetí.

Objednal/a jsem si přípravky, ale chci je vrátit ve 14 denní lhůtě. Co mám dělat? Jaké jsou podmínky?
Podle zákona máte právo do 14 dní (počítá se i den oznámení mailem či telefonicky) od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. U nás máte lhůtu na vrácení bez udání důvodů prodlouženou na 30 dní. Pokud se tak rozhodnete, napište nám na e-mail info@wonderful.cz či zavolejte na tel.: +420 602 322 773 a zboží zašlete na adresu: obchod Wonderful, Malátova 715/5, Praha 5, 150 00. Pokud vše bude v pořádku po obdržení zboží, Vás kontaktujeme a peníze za zboží vrátíme. U kosmetiky je důležité při vrácení do 14 dní po zakoupení, aby byla neotevřená, nepoužitá a v originálním obalu. Pakliže je kosmetický přípravek použit či odzkoušen, zaniká právo na vrácení peněz.

Garance vracení peněz, co to znamená?
Pokud do 30 dnů nám vratíte nepoužitý a neotervřený přípravek, vrátíme vám zpět celou částku. Pokud přípravek byl použit či otevřen, ale nevyhovoval vám, vratíme vám adekvátní částku v poukazu na nákup na našem e-shopu.

Jak mohu platit?
Můžete zvolit platbu bankovním převodem, kartou, dobírkou.