Koktejl plný proteinu a čokolády? Energie v každém doušku!

Koktejl plný proteinu a čokolády? Energie v každém doušku!

Máte slabost pro čokoládu tak jako my? Pak pro vás máme čokoládovou inspiraci – tento týden si spolu pochutnáme na proteinovém smoothie, které nejen zasytí, ale i pohladí naše čokoládová srdce. Mňam! 


Proč si kupovat drahé proteinové koktejly cestou z posilovny, když ten nejlepší si můžete připravit sami během pár minu? Je čas namíchat si delikátní čoko smoothie s pořádnou dávkou bílkovin. Koktejl, který vás omámí krémovou chutí, ale i složením – dostatečně totiž zasytí. A to nejlepší? Nebude obsahovat nic, co do něj nepatří!

Existuje snad lepší alternativa zdravého a chutného jídla, než tahle čokoládová bomba?


K přípravě hustého smoothie s luxusní chutí čokolády budete potřebovat jen pár surovin. Tady je seznam, co si připravit:

  • 1,5 hrnku mandlového mléka
  • několik datlí bez pecek
  • 1-2 banány
  • mandlové máslo
  • konopná semínka
  •  

    Postupy mixování smoothies už jistě dobře znáte. Jako obvykle je potřeba důkladně rozmixovat vše kromě mandlového másla a semínek, které použijete na ozdobu koktejlu. Z uvedeného množství surovin připravíte dva syté nápoje, které stačí ozdobit a můžete podávat. A co je na smoothie s proteinem tak speciálního?

     

    Rostlinný protein? A vaše smoothie bude vydatné!

    Tak klíčovou ingrediencí protein smoothie je samozřejmě protein. Rostlinný protein bez příchuti přidá do svačinky několik gramů bílkovin, díky kterým vaše smoothie nahradí skutečnou svačinu či jídlo. Aby čoko smoothie bylo naprosto dokonalé, snoubí se tu i další dobroty – přirozené sladidlo v podobě datlí, banány pro krémovou chuť a notnou dávku minerálů... a samozřejmě kvalitní kakaový prášek. Ten je tou ingrediencí, která se postará o lahodnou čokoládovou chuť a pozitivní nakopnutí energií. Dokonalost!

     

    Alternativy surovin při přípravě smoothie


    Jako obvykle pro vás máme i tipy, pokud toužíte či musíte některou ze surovin nahradit. Je to hračka! Jestliže potřebujete nižší příjem cukrů, stačí vyměnit jeden z banánů za šálek mraženého květáku. Koktejl zůstane krémový, jen nebude mít tak vysoký obsah cukrů.

    Alergici, kteří se musí vyhýbat ořechům – vy jednoduše vyměňte mandlové mléko za ovesné či kokosové.

    Další vyměnitelnou surovinou jsou sladké datle. Nemáte je po ruce? Zakápněte smoothie lžíci javorového sirupu či medu. A víte vy, co? Slazení není povinné.

    Někomu stačí přirozená sladkost banánu, která se skvěle doplňuje s chutným kakaem. No nic, my už spěcháme do kuchyně, sbíhají se nám sliny!